Masz pytania? napisz do nas

Napisz do nas!
Mam problem

Zmiany w zamówieniu

Zamówienie można zmienić w każdej chwili aż do otrzymania statusu 
"Zamówione towary wysłane"

Wówczas już zmian wprowadzić się nie da a paczka jest w drodze do miejsca przeznaczenia. 

W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie statusu zamówienia. Na sklepowy numer telefonu (733-985-202) lub e-mail f2seeds@f2seeds.fr.pl należy podać numer zamówienia lub inne dane tak aby można było zlokalizować przesyłkę i dokonać potrzebnych zmian.

Korekty zamówienia najlepiej dokonywać z e-maila/numeru telefonicznego na który było już składane zamówienie. W innym przypadku, sklep będzie wymagał dodatkowych informacji, które były zawarte w zamówieniu. 

Wysyłamy nowe podliczenie oraz stosowne szczegóły na email z zamówienia. 

 

Przesyłka zaginęła?!

Nie wpadaj niepotrzebnie w panikę najpierw ustalmy czy nie jest to zwykły poślizg poczty/kuriera/Paczkomatów 

Jeśli jednak uważasz nadal, że paczka zaginęła napisz do nas email z numerem zamówienia oraz danymi. Ustalimy co się stało z paczką i prześlemy szczegółowy raport na email. 

F2seeds nie pozostawia swoich klientów z problemem, zawsze rozwiązujemy problem pozytywnie. 

 

Reklamacja

Musisz pamiętać, że zgodnie z Polskim prawem sklep, który wysyła nasiona osobie planującej wysianie ich na terenie krajów gdzie jest to nielegalne popełnia przestępstwo pomocnictwa w uprawie. 
Jest to zagrożone karą pozbawienia wolności o takim samym wymiarze jak za uprawę konopi.

Dlatego nie możesz reklamować nasion w przypadku: 

- nasiona nie kiełkują / słabo kiełkują 
- rośliny rosną zmutowane 
- kupiłem automat, nie kwitnie 
- mam nasiona outdoor kiedy najlepiej zacząć je sadzić 


Nasiona reklamowane mogę być z powodów: 

- są krzywe i kolekcja nie przebiega poprawnie
- nasiona zostały zmiażdżone 
- nie spełniają moich oczekiwań kolekcjonerskich 


JAK MAM REKLAMOWAĆ NASIONA? 

- napisz do nas email 
- numer zamówienia
- jakie odmiany / ilość były zamawiane 
- krótko opisz powód reklamacji 

 

Anulowanie Zamówienia

Można tego dokonać tylko w przypadku gdy Twoje zamówienie jeszcze nie otrzymało statusu "Zamówione towary wysłane"

W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie statusu zamówienia. Na sklepowy numer telefonu (733-985-202) lub e-mail f2seeds@f2seeds.pl należy podać numer zamówienia lub inne dane tak aby można było zlokalizować przesyłkę i ją zatrzymać. 

Anulowanie zamówienia najlepiej dokonywać z e-maila/numeru telefonicznego na który było już składane zamówienie. W innym przypadku, sklep będzie wymagał dodatkowych informacji, które były zawarte w zamówieniu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl