Masz pytania? napisz do nas

Napisz do nas!
Pytania i odpowiedzi

Czy doszła wpłata?

Zanim wyślesz email warto sprawdzić status zamówienia, logując się na swoim koncie. 
Przy każdej zmianie statusu klient jest informowany wiadomością e-mail. 

konta gmail / yahoo / hotmail - często wrzucają wiadomości sklepowe do SPAM, gdy nie dostajesz od nas wiadomości koniecznie tam zajrzyj. 

Jeśli zobaczysz "zamówione towary wysłane" - Twoja przesyłka jest już w drodze do Ciebie. 

Nadal masz problem ? napisz email podając NUMER ZAMÓWIENIA, szybko ustalimy na jakim etapie jest zamówienie.

Czas księgowania wpłaty jest zależny od Twojego banku i metody przelewu w 99% przypadkach wpłata jest u nas do 12.00 dnia następnego.
W F2seeds od momentu zaksięgowania wpłaty do wysłania przesyłki upływa maksymalnie 5 godzin. 

Wysyłki listów | paczek odbywają się 3 razy w ciągu dnia o 10:00 | 15:00 | 19:00
Dla paczkomatów wysyłka jest również w godzinach nocnych oraz Soboty i Niedziele. 

 

Czy wysłaliście paczkę?

Sprawdź status swojego zamówienia logując się na swoim koncie. 
Odczytaj status zamówienia który powie Ci na jakim etapie jest zamówienie. 
Jeśli masz problem napisz email a w nim koniecznie NUMER ZAMÓWIENIA
F2seeds zawsze informuje o nadaniu przesyłki, sprawdzaj skrzynkę email.

 

Numer przesyłki i śledzenie

Dla przesyłek: Firmy kurierskiej FedEx, Paczkomatów InPost i Poczta Polska (płatność przy odbiorze) numer paczki wysyłany jest natychmiast na e-mail przy zmianie statusu na: "zamówione towary wysłane" 

Dla przesyłek Poczta Polska - Płatność z góry (przelew) numer paczki wysyłany jest na e-maila następnego dnia od zmiany statusu na: "zamówione towary wysłane" 

Poniżej strony gdzie można sobie samodzielnie śledzić paczki: 

POCZTA POLSKA 

http://emonitoring.poczta-polska.pl

KURIER FedEx 

https://www.fedex.com/apps/fedextrack/?action=track&cntry_code=pl

PACZKOMATY 

http://paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke 

PRZESYŁKI ZAGRANICZNE 

http://emonitoring.poczta-polska.pl

DUŻE ZAMÓWIENIA 

kontakt 733 985 202 lub email - f2seeds@f2seeds.pl

 

Nadal nie otrzymałem paczki/listu

Sprawdź status swojego zamówienia logując się na swoim koncie. 
Odczytaj status zamówienia który powie Ci na jakim etapie jest zamówienie. 
Czas dostawy jest liczony od chwili zmiany statusu zamówienia na "zamówione towary wysłane" od tego momentu dostawca ma określony czas na realizację.

Niemal każdy z przewoźników zastrzega sobie określony czas dodatkowy na dostawę w przypadku zdarzeń losowych lub problemów logistycznych. 

Nasz klient nie musi się martwić o przesyłkę gdyż dajemy 100% gwarancji na otrzymanie zamówionego towaru i każde zgłoszenie załatwiamy pozytywnie. 

Bardzo często listonosz lub kurier wystawia awizo (brak obecności adresata) zarówno nasi kurierzy jak i poczta polska zostawiają paczkę w najbliższej placówce pocztowej. Wówczas warto do nas napisać email a w nim opisac krótko problem oraz podać numer zamówienia. Ustalamy status zamówienia i przesyłki a następnie niezwłocznie informujemy klienta. 
W wiadomościach email prosimy o zachowanie ciągłości listów. 

 

Zmiany w statusie zamówienia?

F2seeds informuje klienata emailem przy każdym zmianie statusu. Dzięki czemu jesteś poinformowany na jakim etapie jest Twoje zamówienie.

ZAMÓWIENIE OTRZYMANE
Gratuluję! wszystko przebiegło pomyślnie a samo zamówienie zostało złożone i przyjęte przez system prawidłowo. Na tym etapie jest kompletowanie nasion, gadżetów i dodatków a następnie tagowane numerem zamówienia.

ZAMÓWIENIE PRZYJĘTE
Twoje zamówienie zostało przyjęte prawidłowo i już posiada swój numer. Koniecznie sprawdź wiadomośc email (może być w spamie) aby odczytać szczegóły.
Wszelkie niezbędne dane przyjdą w wiadomości email. Może przyjść kolejny email z informacją o dostępności towaru ale nie ma konieczności na jego czekanie gdyż F2seeds 100% oferty ma dostępne od ręki!  

ZAMÓWIENIE REALIZOWANE
Zamówienie zostało sprawdzone i jest już spakowane oraz gotowe do wysyłki. Na tym etapie oczekujmy już tylko na wpłatę.
Jeśli to zamówienie "za pobraniem" zamówienie zostanie niemal natychmiast wysłane.

ZAMÓWIONE TOWARY WYSŁANE
Przesyłka w tym momencie została już oddelegowana do wysyłki na pocztę lub zabrana przez kuriera UPS. W przypadku PACZKOMATÓW twoje zamówienie zabrał nasz prywatny kurier i rozwozi po paczkomatach. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl