Masz pytania? napisz do nas

Napisz do nas!
Regulamin

************ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE. ************

1.1. W poniższym regulaminie przedstawione są zasady: składania zamówień, sprzedaży produktów, realizacji zamówień i wysyłki.

1.2. Wszelkie pytania należy kierować na:
* e-mail: f2seeds@f2seeds.fr.pl
* kontakt telefoniczny: 733-985-202

1.3. Aby zamówić produkty dostępne na stronie musisz mieć ukończone 18 lat.

1.4. W większości krajów Unii Europejskiej, posiadanie i handel nasionami konopi jest dozwolone. 
Nie wysyłamy nasion do USA oraz Niemiec.

1.5. W krajach gdzie uprawa konopi jest nielegalna, należy traktować Nasze produkty wyłącznie jako produkt kolekcjonerski. Wszystkie informacje zawarte w opisach nasion oraz na opakowaniach, służą celom edukacyjnym i kolekcjonerskim i nie są zachętą do łamania prawa.

1.6. Wyłącznym właścicielem praw do opisów towarów oraz zdjęć posiadają producenci tych produktów.

1.7. Nasz sklep jest prowadzony przez firmę zarejestrowaną na terenie Unii Europejskiej i na terenie Unii Europejskiej płacimy podatek.

1.8. Sklep nie prowadzi doradztwa w kwestii uprawy nielegalnych roślin w Polsce, nie wysyła broszur oraz czasopism promujących, zachęcających, instruktażowych do uprawy nielegalnych roślin.

1.9. Opisy na www, znaki towarowe, marki są własnością m.in. producentów Holenderskich, Czeskich, Hiszpańskich lub zapożyczone z sieci internet, które nie godzą w Polskie prawo i są zgodne z obowiązującymi swobodami obywatelskimi w tym wolności słowa.
Zgodnie z Konstytucja RP z 2 Kwietnia 1997 Art. 54, punkt 1



************ 2. CENY I WARUNKI SPRZEDAŻY. ************

2.1. Wszystkie ceny dostępne na stronie, wyrażone są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.

2.2. Ceny produktów nie zawierają kosztów dostawy.

2.3. O koszcie dostawy, kupujący jest informowany w sposób widoczny w czasie składania zamówienia (darmowej wysyłce poddane są wszystkie zamówienia powyżej 300 zł).



************ 3. GRATISY, GADŻETY, RABATY, BONY KONKURSOWE, OFERTY PROMOCYJNE. ************

3.1. W każdej przesyłce, nawet najmniejszej, kupujący znajdzie gratisy/gadżety/dodatki.

3.2. Kupujący ma możliwość zasugerowania jaką odmianą jest zainteresowany, wystarczy wpisać nazwę odmiany i producenta w "komentarzu do zamówienia"

3.3. Sklep do każdego zamówienia dołącza dodatkowe nasiona w odpowiedniej ilości do kwoty zamówienia.
Z reguły każde wydane 100zł w Naszym sklepie internetowym to 2 dodatkowe nasiona: Feminizowane lub Auto Feminizowane

3.4. Większe zamówienia są premiowane: "Bonus Plus", pakietami nasion w znacznie większej ilości i nie rzadko odmianami TOP na Polskim rynku kolekcjonerskim.

3.5. Przy większych zamówieniach, warto spytać o rabat, należy przesłać na f2seeds@f2seeds.fr.pl listę nasion wraz z ilością/wybrać producentów a Nasz sklep internetowy zrobi najlepszą wycenę na rynku.

3.6. W przypadku realizowania przez kupującego zamówienia z "Bonów konkursowych" - kupujący ma prawo do skorzystania z całego asortymentu nasion jak również ma obowiązek, wliczyć cenę dostawy w powyższym bonie konkursowym.

3.7. Zamówieniom złożonym z "Bonów konkursowych" nie przysługuje dodatkowy pakiet: gratisów, gadżetów, rabatów.

3.8. Sklep internetowy zastrzega, iż produkty znajdujące się w działach: "Promocja", "Okazje" w oferowanych tam cenach, dostępne są do wyczerpania zapasów.

3.9. Promocje nie łączą się, chyba że postanowienie regulaminu promocji stanowi inaczej.



************ 4. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ. ************

4.1. Składanie zamówień, możliwe jest poprzez:
* stronę internetową: http://www.f2seeds.pl/
* e-mail: f2seeds@f2seeds.fr.pl
* kontakt telefoniczny 733-985-202

4.2. Zamówienie można złożyć bez konieczności rejestracji konta.

4.3. Wszystkie zamówienia przyjmowane są codziennie przez cały tydzień, przez całą dobę.

4.4. Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku. Czas realizacji zamówienia od momentu złożenia zamówienia do wysłania przesyłki to 1-2 dni robocze.

4.5. Problem z kliknięciem: "POTWIERDŹ ZAMÓWIENIE". Twoja przeglądarka nie zaakceptowała cookies/ciasteczek z Naszej strony. Na dole ekranu pojawia się szary prostokąt (informacja o plikach cookies), po jego prawej stronie znajduje się zielony przycisk, trzeba go wcisnąć, odświeżyć stronę i potwierdzić zamówienie. Jeśli nadal masz problem i nie możesz sobie z tym poradzić, zawsze możemy przyjąć zamówienie na e-mail lub drogą telefoniczną.

4.6. Po złożeniu zamówienia, kupujący otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia na e-mail wraz z numerem zamówienia oraz dodatkowymi informacjami. (W przypadku braku potwierdzenia złożenia zamówienia na e-mail, koniecznie sprawdź SPAM)

4.7. Wszelkie niezbędne dane przyjdą w wiadomości e-mail. Może przyjść kolejny e-mail z informacją o dostępności towaru ale nie ma konieczności na jego czekanie, gdyż sklep internetowy F2seeds 100% oferty ma dostępne od ręki.

4.8. "ZAMÓWIONE TOWARY WYSŁANE" Twoja przesyłka w tym momencie została oddelegowana do wysyłki na pocztę, do paczkomatów lub zabrana przez kuriera.

4.9. Sklep zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia, w którym Kupujący podał niepełne lub nieprawdziwe dane.



************ 5. KOREKTA ZAMÓWIENIA. ************

5.1. Kupujący może dokonać korekty zamówienia, gdy zamówienie nie otrzymało statusu: "ZAMÓWIONE TOWARY WYSŁANO"

5.2. W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie statusu zamówienia. Na sklepowy numer telefonu (733-985-202) lub e-mail f2seeds@f2seeds.fr.pl należy podać numer zamówienia lub inne dane tak aby można było zlokalizować przesyłkę i dokonać potrzebnych zmian.

5.3. Korekty zamówienia najlepiej dokonywać z e-maila/numeru telefonicznego na który było już składane zamówienie. W innym przypadku, sklep będzie wymagał dodatkowych informacji, które były zawarte w zamówieniu.



************ 6. ANULOWANIE ZAMÓWIENIA. ************

6.1. Kupujący może anulować zamówienie tylko w przypadku, gdy zamówienie jeszcze nie otrzymało statusu: "ZAMÓWIONE TOWARY WYSŁANO"

6.2. W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie statusu zamówienia. Na sklepowy numer telefonu (733-985-202) lub e-mail f2seeds@f2seeds.fr.pl należy podać numer zamówienia lub inne dane tak aby można było zlokalizować przesyłkę i ją zatrzymać.

6.3. Anulowanie zamówienia najlepiej dokonywać z e-maila/numeru telefonicznego na który było już składane zamówienie. W innym przypadku, sklep będzie wymagał dodatkowych informacji, które były zawarte w zamówieniu.



************ 7. WYSYŁKA, KOSZTY ZAMÓWIEŃ. ************

7.1. Darmowej wysyłce poddane są wszystkie zamówienia powyżej 300 zł.

7.2. Wysyłka zamówień, odbywa się za pośrednictwem:
* Firmy Kurierskiej - FedEx.
* Poczta Polskiej.
- Płatność z góry / Polecony Priorytet
- Płatność przy odbiorze /Paczka 24
* Paczkomatów InPost.
* Odbioru osobistego - Kraków/okolice

7.3. Wysyłki listów/paczek odbywają się 3 razy w ciągu dnia o 10:00, 15:00, 19:00. 
Dla Paczkomatów InPost wysyłka jest również w godzinach nocnych oraz soboty i niedziele.

7.4. Koszty wysyłki:

POLSKA
* Kurier FedEx
Wpłata na konto (przelew): 14,00 zł
Płatność przy odbiorze: 19,00 zł

* Poczta Polska
Wpłata na konto (przelew): 6,00 zł
Płatność przy odbiorze: 16,00 zł

* Paczkomat InPost
Wpłata na konto (przelew): 10,00 zł
Płatność przy odbiorze: 11,00 zł

* Odbiór osobisty
0,00 zł

ZA GRANICA
* Poczta Polska Express
Wpłata na konto (przelew): 10,00 zł



************ 8. NUMER PRZESYŁKI I ŚLEDZENIE. ************

8.1. Dla przesyłek: Firmy kurierskiej FedEx, Paczkomaty InPost i Poczta Polska (płatność przy odbiorze) numer paczki wysyłany jest natychmiast na e-mail przy zmianie statusu na: ZAMÓWIONE TOWARY WYSŁANE.

8.2. Dla przesyłek Poczta Polska - Płatność z góry (przelew) numer paczki wysyłany jest na e-maila następnego dnia od zmiany statusu na: "ZAMÓWIONE TOWARY WYSŁANE"

8.3. Poniżej odnośniki stron, gdzie można samodzielnie śledzić paczki:
* Firma kurierska FedEx: https://www.fedex.com/apps/fedextrack/?action=track&cntry_code=pl
* Poczta Polska: http://emonitoring.poczta-polska.pl
* Paczkomaty InPost: http://paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke 



************ 9. RODZAJE PŁATNOŚCI. ************

9.1. Wpłata na konto (przelew)

* Dane do przelewu:
Bank Zachodni BZWBK
Adam Sołtysik 
UP Kraków 64 skr.30 
ul. Radzikowskiego 29
31-300 Kraków 
Nr konta: 70 1090 2053 0000 0001 0438 9481
Pamiętaj aby w tytule przelewu wpisać: Numer Zamówienia.

* PayPal
Wpłata na e-mail: f2seeds@f2seeds.fr.pl
Pamiętaj aby w tytule przelewu wpisać: Numer Zamówienia.

* Wpłaty zagraniczne
Adam Sołtysik
IBAN/SWIFT
Bank Zachodni WBK WBKPPLPP
PL70109020530000000104389481
Pamiętaj aby w tytule przelewu wpisać: Numer Zamówienia.

* Czas księgowania wpłaty jest zależny od Twojego banku i metody przelewu w 99% przypadkach wpłata jest u nas do 12.00 dnia następnego. W Naszym sklepie od momentu zaksięgowania wpłaty do wysłania przesyłki, upływa maksymalnie 5 godzin.
- Przelew wewnętrzny BZ WBK - Czas zaksięgowania wpłaty: 0 h
- Przelew tradycyjny - Czas zaksięgowania wpłaty: do 24h
- Poczta Polska Przekaz Pocztowy - Czas zaksięgowania wpłaty: 24-48h
- PayPal - Czas zaksięgowania wpłaty: 0 h
- Wpłata w placówce BZ WBK - Czas zaksięgowania wpłaty: 0 h

9.2. Płatność za pobraniem / Płatność przy odbiorze
Zamówienia złożone do godziny 14.00 wysyłka tego samego dnia (w nielicznych przypadkach dnia następnego)



************ 10. ZGŁASZANIE REKLAMACJI. ************

10.1. Należy pamiętać, że zgodnie z Polskim prawem sklep, który wysyła nasiona osobie planującej wysianie ich na terenie krajów, gdzie jest to nielegalne popełnia przestępstwo pomocnictwa w uprawie. Jest to zagrożone karą pozbawienia wolności o takim samym wymiarze jak za uprawę konopi.

10.2. Reklamacja nie zostanie uwzględniona w przypadku:
* rośliny rosną zmutowane
* nasiona nie kiełkują / słabo kiełkują 
* kupiłem automat, nie kwitnie 
* mam nasiona outdoor kiedy najlepiej zacząć je sadzić 

10.3. Nasiona reklamowane mogą być z powodów:
* są krzywe
* kolekcja nie przebiega poprawnie.
* nasiona zostały zmiażdżone.
* nie spełniają moich oczekiwań kolekcjonerskich.

10.4. Jak reklamować nasiona?
* napisz do Nas e-mail na: f2seeds@f2seeds.fr.pl
* numer zamówienia.
* jakie odmiany / ilość były zamawiane.
* krótko opisz powód reklamacji.

10.5. Kupujący ma prawo do zgłoszenia reklamacji, najpóźniej do 14 dni od dostarczenia przesyłki.



************ 11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE. ************

11.1. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym jest równoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu.

11.2. Sklep nie prowadzi doradztwa w kwestii uprawy nielegalnych roślin w Polsce.

11.3. Powyższy regulamin nie ma na celu ograniczenia praw Kupującego. Wszelkie wątpliwości z reguły interpretowane są na korzyść Kupującego.

11.4. Sklep zastrzega sobie prawo do możliwość zmian Regulaminu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl